dissabte, 2 de desembre del 2017

Setmana del 13 de novembre II

Per acabar amb la cerca de material i seguint el fil de la motivació dels alumnes, una bona eina de progés seria fer servir una taula de seguiment de les tasques que es fan diàriament, aquesta taula pot ser pública a l'aula i diàriament s'aniran anotant els resultats. De la mateixa manera es pot realitzar un contracte pedagògic en el qual tant l'alumne com el mestre tutor/a deixen per escrit en un document signat unes obligacions i recompenses pactades, amb una determinada temporització.

1 comentari:

  1. Hola ,

    Vaig fer-te una pregunta a la segona revisió del teu blog, però no he trobat la resposta. La torno a copiar aquí:
    El teu blog avança.Has treballat força pel que he pogut llegir els diferents tests que utilitzen al centre per fer l'avaluació dels nens i nenes que es deriven a aquest. Un dels indicadors d'avaluació que t'havies plantejat era "l'adequació dels instruments d'avaluació" . Què en penses una vegada conegudes diferents eines? Són suficients o es necessita més informació que es pot obtenir per altres vies? I una vegada tenim els resultats què fer, com continuar?

    En paral·lel també m'agradaria que realitzessis una revisió a partir de la rúbrica que trobaràs al final de la PAC2 i realitzessis una entrada valorant el teu blog a partir d'aquesta, podent realitzar altres entrades completant allò que creguis que falta.

    Per últim, hauries de fer una última entrada abans del 10 de desembre per tancar el teu blog aportant unes breus conclusions sobre el que ha representat aquest període de pràctiques.

    Ja ens trobem acabant el camí.

    M.Àngels Megías

    ResponElimina

Conclusions

El Pràcticum II l’he realitzat al Centre Psicopedagògic de Blanes, a on ja havia realitzat també el Pràcticum I. En primer lloc vull agrair...