BIBLIOGRAFIA

TESTS:

ESCALA DE MADUREZ MENTAL COLUMBIA. Fes clic aquí

APTITUDES PSICOLINGÜÍSTICAS. Fes clic aquí

ESCALA DE CONNERS TDAH.  Fes clic aquí

TEST CARAS TDAH. Fes clic aquí

Fundació Adana


FONTS BIBLIOGRÀFIQUES:



MAURI, T., MONEREO, C., BADIA, A. (2004) La pràctica psicopedagògica en educació formal. Barcelona. UOC.

BADIA, A. MAURI, T., MONEREO, (2006) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona. UOC

MORENO HERRERO, I (2004). La utilización de medios y recursos didàcticos en el aula. Madrid: UCM

MONEREO, C. “Mòdul 1: Models d’orientació educativa i intervenció psicopedagògica”. Capítol 1: Enfocaments dominants en l’orientació educativa i intervenció psicopedagògica. Models d’orientació i intervenció psicopedagògica. UOC.

SÁNCHEZ, MIGUEL, E. (2000). Dificultats d'aprenentatge i intervenció psicopedagogica. (Les dificultats d'aprenentatge de la lectura, escriptura i atenció).UOC

SÁNCHEZ, E. i RUEDA, M.I. (2000). Mòdul 6. La intervenció educativa en alumnes amb dificultats d’aprenentatge. A Sánchez, E. (coord.) Dificultats d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC




FUOC.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Conclusions

El Pràcticum II l’he realitzat al Centre Psicopedagògic de Blanes, a on ja havia realitzat també el Pràcticum I. En primer lloc vull agrair...