ESCALA DE MADUREZ MENTAL COLUMBIA. Fes clic aquí
APTITUDES PSICOLINGÜÍSTICAS. Fes clic aquí
ESCALA DE CONNERS TDAH. Fes clic aquí
TEST CARAS TDAH. Fes clic aquí
Fundació Adana
FONTS BIBLIOGRÀFIQUES:
MAURI, T., MONEREO, C., BADIA, A. (2004) La pràctica psicopedagògica en educació formal. Barcelona. UOC.
BADIA, A. MAURI, T., MONEREO, (2006) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona. UOC
MORENO HERRERO, I (2004). La utilización de medios y recursos didàcticos en el aula. Madrid: UCM
MONEREO, C. “Mòdul 1: Models d’orientació educativa i intervenció psicopedagògica”. Capítol 1: Enfocaments dominants en l’orientació educativa i intervenció psicopedagògica. Models d’orientació i intervenció psicopedagògica. UOC.
SÁNCHEZ, MIGUEL, E. (2000). Dificultats d'aprenentatge i intervenció psicopedagogica. (Les dificultats d'aprenentatge de la lectura, escriptura i atenció).UOC
SÁNCHEZ, E. i RUEDA, M.I. (2000). Mòdul 6. La intervenció educativa en alumnes amb dificultats d’aprenentatge. A Sánchez, E. (coord.) Dificultats d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC
FUOC.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada