dimarts, 14 de novembre del 2017

Setmana 23 d'octubre III

Avui  hem revisat la fitxa de l'alumne de cicle superior. Fa 2 anys va arribar al centre per un tema conductual, i risc de dislèxia. Enguany es va fer restest per tal de comprovar si havia hagut millora significativa en aquest temps. Al restest el tema de TDAH i dislèxia va tornar a sortir, la part conductual havia millorat bastant, tant en els test CONNERS que avalua família i escola, no així l'ITPA que avalua els processos psicolingüístics, que no es va observar una millora.
En aquest sentit la proposta de treballa són a més de continuar l'hàbit de treball pel tema atencional, es tindran en compte preguntes curtes en els enunciats, mida més gran de lletra si s'escau, activitats per treballar la fluïdes lectora: velocitat i precisió, activitats per treballar la comprensió lectora i per acabar activitats per corregir errors d'ortografia natural i arbitrària.
Caldrà informar també al centre i a casa fomentar la mirada positiva vers les seves dificultats per potenciar l'autoestima, valorar el seu progrés.

A la fase II és recopilarà o elaborarà material per poder treballa aquests reforços tant en lectoescriptura, com en l'àmbit matemàtic.

1 comentari:

  1. El teu blog avança.Has treballat força pel que he pogut llegir els diferents tests que utilitzen al centre per fer l'avaluació dels nens i nenes que es deriven a aquest. Un dels indicadors d'avaluació que t'havies plantejat era "l'adequació dels instruments d'avaluació" . Què en penses una vegada conegudes diferents eines? Són suficients o es necessita més informació que es pot obtenir per altres vies? I una vegada tenim els resultats què fer, com continuar?

    M.Àngels Megías

    ResponElimina

Conclusions

El Pràcticum II l’he realitzat al Centre Psicopedagògic de Blanes, a on ja havia realitzat també el Pràcticum I. En primer lloc vull agrair...